MelisasMom Selam kızlar bebeğimle yarın tatile gideceğiz otel tatili, daha 50 günlük.. aranızda giden var mı zorlandınız mı nelere dikkat ettiniz? Hem korkuyorum hem de evden ne farkı olacak zaten uyuyacak diyorum 😂
Gamzeliff MelisasMom ben 40i çıktığında kaplıcaya gitmiştim tabiki onu sokmadim suya ama bizimki gazlı bir bebekti ekstra zorlanmistim birde hava soguktu ne cesaret gittiysem 😅😅Geçip gidiyor o günler gidin tabiki güzel vakit geçirmeye bakın mama süt alt değiştir uyu rutinleri bu havalar güzel bol bol hava alır minik ,🥰
Menessasmom MelisasMom valla yenidoğanken gitmek daha iyi bence benimki 8 aylık o kadar durmuyor ki tatile nasıl gidicem diye düşünüyorum bebekken çok kolay yani ağlamayan kolay bi bebeğiniz varsa 😂 karnını doyurduktan sonra uyuyolar hep zaten😂
MelisasMom ArvenMom ya bizde her gün dışarı çıkıyoruz ama tatil olunca yine aynı şekilde rahat rahat geçecek mi günler sıcakta bunalır mı orda tutturur mu diye 😂
MelisasMom Gamzeliff soğukta bende cesaret edemem ama şimdi sıcacık hava sahilde uyuyacak tutturdu mu gideriz odaya sakinleşir diye düşünüyorum ayhh anlsiyetem tutuyor zor geçerse diye 😂
MelisasMom Menessasmom bende öyle düşündüm şimdi bile her çıktığımızda emzir uyut ağlarsa en kötü kucağa al sakinleştir.. orda da aynısı olacak diyorum inşallah bu şekilde devam eder
MelisasMom Tugceonrdml_ aaa denize soktunuz mu doktorlar 4 ay olmadan önermiyor diye biliyorum vücutları ısı dengesini sağlayamıyor diye, ben bikini aldım ama sadece fotopraf çekmek için deniz havuz yok şimdi ona 😊