Merhaba,
Daha önce Kıbrıs’ta gidip de memnun kaldığınız oteller var mı ? Bir de 3 yaş çocukla yemek konusu sıkıntı olur mu? Hiç gitmedim. Yemek konusunda bizimle aynılar mı yemekleri bizim gibi mi? Sıkıntı yaşar mıyım? Mesela çorbalarımız aynı mı ? Beni aydınlatır mısınız kızlar ? 🩵🌸