kızlar 2ay 22günlük kızım var emzik vermek istiyorum ama almıyor.doğduğunda annem verme dedi o yüzden bende ısrar etmedimm çok.ama durmuyor çok miz miz emzk vermeyi istiyorum tükürüyo midesini bulandırıyor almıyor yani bide emzie alışır da meme reddi yaşarmıyz diye de tedirgin oluyorum bana bilgi verir misiniz ayrıca nasıl emzie alıştırabilirmm geç mi kaldımm önerilerinizi bekliyorum