seninanonim keşke hediye konusu büyüseydi 😥 götürülemez yerde değil o konu da yalan attı zaten yanımıza geldiğin de dedim ki bak bizi de götür önümüz bayram ailecek geçireceğimiz ilk bayramımız dedim yok götüremem göreve gidicem vs demeye durdu hala göreve gidecek beyimiz sırf rahat hareket etmek için götürmedi bizi iki gün önce çocuğun bezi bitti bez alır mısın dedim ben alamam de bu ne dedi her ay bez mi alınır sen al nasıl alırsan al ben almıyorum or..pu dedi bana ya düşünebiliyor musun o kelimesinden sonra bitti sonra tatile çıktım tatil dediğim de teyzemin yanına geldim neyse çok düşünüyordum ben o kelimeyi hak etmedim bir baba çocuğunun annesini nasıl der o bezi nasıl alıyorsan al sen al nasıl der nasıl esine or..pu der bende bu yüzden bitmişti o demeseydi ben dicektim zaten sonra bu gün beyimiz dışarı çıkmış içmiş gibi bilmiyorum boşanmak istiyorum ailemle de konuştum diyor ya arkadaş bu yola ailenle değil benimle çıktın önce bana söyle sonra kime söylüyorsan söyle ama ben dışında mübarek herkes öğrenmiş bende peki dedim o da peki mi dedi bende evet peki dedim yani artık tükendim gençliğime kendime kızıma yazık ediyorum ya ben elin oğlu için niye kendime kızıma yazık edeyeyim ki onun yüzünden akıl sağlığımdan olucam ve benim yaşım daha 25 bu yaşta sağlıksız sıkıntılı bir anne olmak istemiyorum bekarken ki halim de ki gibi güler yüzlü neşeli ağlamak üzülmek ne bilmeyen hayat enerjisi olan deli dolu biri olmak istiyorum kızıma keşke benim annem olmasaydın demek yerine iyiki benim annemsin dedirtmek istiyorum o yüzden bende her şey bitti son raddeye gelmiştim zaten