Kızlar 7 aylık bebeğim var 4. Aydan beri mama ile besleniyor anne sütü almıyor ne yazıkki ilk başlarda 3 saatte bir 120 cc veriyordum 150-180cc ye çıktık ama ek gıda zamanında 120 cc ye düşürdüm ama yinede doymuyor gibi sürekli mız mız mamanın arkasında 210 cc yazıyor ama çok değil mi diye düşünüyorum birde bizim kilomuz da yüksek