Hanifeelif Merhaba sevgili anneler bebeğim 4,5 aylık Bebelac mama kullanıyorum Bebelac Gold da kullandım çok kusuyor doktora sorduğumuzda normal dedi bu durumla karşılaştınız mı hiç Hangi mamayı kullanmamı tavsiye edersiniz tşk😕🤔
Binnur_cam Hanifeelif ah ah çözüm bulursan bana da söyle iki buçuk aylık kızım 15 günlük olduğundan beri kusuyor Doktor reflü dedi ilaç da kullanıyoruz hala kusuyor evolvia kullanıyordum hip geçtik esama’ya geçtim gene kusuyor Çarşamba kontrolümüz var başka bir doktora götüreceğim Bakalım o ne diyecek
Hanifeelif Binnur_cam Allah yardımcımız olsun Canım bizim de randevumuz var bir tekrar götüreceğim Ben de
Binnur_cam Papatya-bahcesi yani şuanlık doktorla ilk görüşme iyidi anormal bişi olduğunu düşünmüyorum kilo kaybetmediği sürece tartıda istediğim kiloyu gördüğümde sıkıntı yok kusmasında küçük çünkü mide kapakçık yok çoğu bebek kusar zaten ama ben bi usg isticem dedi bazen bazı bebeklerde mide çıkışı darmı oluyo bişi dedi pazartesi çektiricez bakalım