Senayldrmm Merhaba bebişim 3 aylık ancak 1 haftadır dogru duzgun gunduz uykusu yok. Hic uyumuyor denebilir buna ragmen huysuzlugu cok yok. Gece uykukarı masallah cok guzel düzenli. Sizlerde de böyle bir sorun var mı acaba :(
Araseymen Senayldrmm benim kizimda bazen gündüz parca parca toplam 2 saat uyuyor sadece sabah 7 bucuktan aksama kadar.tek uyku bile yaptığı oluyor
Miniktirtil Senayldrmm bugün tam 90günlük olduk gündüz uykuları bitti ay atak falandır inşallah 7 de iş başı yapıyoruz resmen