Bu sabah uyandığımda sol meme şiş sert ve ağrılıydı. Süt dolduğunu düşündüm bebeğimi soldan emzirdim biraz ve bir süre sonra bıraktı(süt akışı yavaşladığında bırakır) neyse sonrasında sağım yaptım meme dolu kalmasın yatamıyordum sol yanıma bile acıtıyordu. Sağdığımda 40cc kadar çıktı ve yumuşamadı hala sert ve acıyor bu mastit mi Allah aşkına benim mastit olacak kadar sütüm bile yok yetmediği için mama veriyorum bebeğime bu neden böyle oldu sizce ne yapcam az önce yine sağdım çok az çıktı. Masaj yaptım sıcak kompres yaptım ılık duş yaptım. Soğuk kompres yaptım ama hiç bi faydası olması hala aynı. Ne yapacağım kızlar