Ayazefeninannesi Kızlar merhaba ben bebegim 5.ayına girerken ise baslamak zorundayım acaba 4.ayda yavas yavas baslasam bisey olurmu bide neler verebiliriz bebislerimize bu arada benim bebegim kolik cok gazlı ve gece uykusu olmayan bi bebiss
deletedmom4842 Ayazefeninannesi Anne sütü alıyorsa işe giderken sağın ve bırakın bakacak kişi ona verir mama kullanıyorsa sadece doktora sorarak başlayabilirsin. Ama dediğim gibi anne sütü alıyorsa 4. Ay çok erken bana göre.
CaglaGenc Bende 5,5aylıkken işe başlamış olacağım. O yüzden 5 ayını doldurur doldurmaz ek gıdaya başlayacağım doktordan da onayını aldım. Bence sende yavaştan en azından tadımla başlayabilirsin yine de doktorunuza sor tabi 👍