Hanımlar merhaba 9 günlük bebeğim var asla emmiyor emme refleksi var ben hariç bulduğu her yere yapışıyor ( omzum, elbisesi kendi yakası vsvsv 😅) bende sarılıktan korkuma bir öğün mama bir öğün anne sütü veriyorum. Fakat kullandığım mamayı kullanan var mi ? Duydunuz mu hiç mi kimisi gaz ve kabızlık sorunu yaşamış fakat bizde şimdilik sorun yok. Önerileriniz nelerdir. ?