Sinek isirigina benziyor… tabletten ziyade, cibinlik kullanmani oneririrm…
Hem kimyasallardan da uzak…
Nasil bir tablet kullandigini bilmiyorum ama, dogal icerik bile olsa, cibinlik gibi masum olamaz.
Benim evimde de cok var, hem tum camlara sineklik taktim hem de cibinlik kullaniyorum kizima…