Eminegul5 Hanımlar selam ek gida kabak deniyoruz aman Yarabbi öyle bir gaz yaptı ki gece boyu ağladı bir de uykusunda ağladı yetmezmis gibi saat başı uyanıp ağladı bir daha vermiycem sizin de böyle mi oldu çok üzüldüm bütün gece inledi yavrum
Happilyu Kabagi severek yiyor benim kizim maşallah hiç bir sorun yaşamadım biraz zeytinyağı katıyorum bu arada 6.5 aylık olduk