pervin_t Kızlar,bu duayı yıllar önce bize nazar duası diye bir hoca vermişti.Şimdi öyle şeylerin doğru olmadığını anladım suya attım nas felak okuyup yakıcaktım üzerinde yıldız falan gibi sembol gördüm.Arapçada yazıda neler yazıyor okuya bilen var mı?
bebitonunannesi_ pervin_t arapça biliyorum ama bu nasıl bir yazmaktır bacım çok karışık sadece Allah lafzlarini anladim
Sorusormomm pervin_t nazar için bende oğluma yazdirdm dua Cevşen gibi sardı verdi niye yakma gereği duydun ki cnm dua sonuçta büyü muska değil hem dua olduğu için günahı da olabilir yakmayın bence
pervin_t Sorusormomm yok benim kafamı karıştıran içinde şeytanın sembolü var halka içinde yıldız o yüzden dua mı değil mi diye şüphelendim