Acemibiannee ben kızımı 33 aylıkken verdim, bir haftada alıştı, sabah okul var diyorum, akşam erkenden gidip yatıyor çok sever öğretmenini, arkadaşlarını. Sabah servis 8 de alıyor akşam 17.00 getiriyor. Sabah 7.00 servisi de var, kızım o saatte kalkması zor. Akşam bakıcı karşılıyor, biz 18.30 geliyoruz. 18.00 akşam servisi de var. Geç verip erken getiriyorlar, çünkü kızım çok seçici besleniyor hala, uzun süre aç kalmasını göze alamıyorum. 1 ay sonra 3 yaş olacak.