Yenianne2 merhaba biz de 17 gunluğuz hayırlı olsun bebeğiniz. Aynı sorunu biz de yaşadık 2 gun hastanede yatıp fototerapi aldık çok zordu. Bana annem doğduğu gunden beri şekerli su verelim diyordu ben olur mu öyle şey deyip kabul etmiyordum. Ama 2 gun hastanede yatıp ışın aldıktan sonraki gun eve gelir gelmez hem şekerli su hem de normal su vermeye başladım. Hala daha var sarılık ama çok azaldı. Su etkili çünkü sarılığı zaten çiş kaka ile atıyormuş bebek. Bir de sık sık emziriyorum. Gerekirse arada gunde 1-2kez mama veriyorum. Siz de bunları özellikle şekerli suyu deneyin