Şurup olarak Pedifen Calpol ikilisini 3 saate bir tavsiye edebilirim.Tabii ilaç grubunu doktora danışmak en doğrusu.Oğlum ilk iki dişini çıkartırken 42 derece ateşi görmüştük.Acilde çok soğuk olmayan soğuk ılık arasında bir suyla pamukları ıslatıp alın,eklem yerleri,kasıklara koymuşlardı.Bide oğlumun ateşi de inatçı bir ateşti Paranox S isimli bir fitil vermişlerdi eve gidince devam ederse kullanın diye tabii kullanmadık.