Kbetul Kızlar bebeğim 6 aylık ve kendisine vuruyor yeni öğrendi ama baya sert vuruyor dizini morartmış hatta nedendir bu normal mi ? Bazen vurmasın diye elini tutuyorum direniyor bağırıyor
Karpuzlu_lolipop Kbetul benim kızımda öyle yumruk yapıp vuruor yada avuç içiyle sap şap elinde oyuncak olsa onuda vuruyor elimi koyuyorum vurma diye anlamaz ki daha neden bende bilmiyorum
Pateteslimanti Benim bebeğim de vuruyordu ama oyun ettiği için öyle morartacak kadar değil ses geliyor bacağına vurdukça ona seviniyordu halada bazen yapar bacakları açık olduğunda