Hasret67 Ozel070419 Yenimahalle de bildiğiniz var mı anaokulu olur kreş olur kızım 4 yaşında ve yeni taşınacağız yardımcı olursanız çok sevinirim
Ozel070419 ozlemmderin doğum iznim bitti başladım bende oğluşum bebek grubunda bende kendi Ümitköy galerianın hemen karşısı
Hale_hale Alya3361 dönüşüm var, atakukeye cok yakin. Yegenim gitti 3 sene cok memnunduk. Benim de evim cok yakin. 3 yasinda ben de oraya vermeyi düşünüyorum.