Mhmdemnannesii Kızlar saçım kısa dip boyam geldi elimde farklı numara bi tık açık renk var boyasam bişey olur mu?Resim ekliyorum Buda elimde olan boya nevacolor bununla boyasam çok fark olur mu Bu daha önce boyadığım boya
reyoliko Pek fark olacagını sanmıyorum. Sadece diplere mi yapıyorsunuz yoksa sonradan uclara da sürüyormusunuz
reyoliko Mhmdemnannesii Fark olabilir o zaman. Ben tam bilmiyorum ama cevremde yapanlar ilk diplere sürüp 20 dk bekletiyor sonra uclara da sürüp 10-15 dk bekletip yıkıyorlar bildigim kadarıyla belki o sekil yapılırsa pek fark olmayabilir