Kızlar 9 ay 10 günlük bebeğim zaten dogudugundan beri sütüm azdı bu zamana kadar zar zor oldu geçerli emşyorudu sadece artık onuda emmiyor asla zorluyordum yok ısırtıyor bu tamamen bırakır mı demek düşününce kötü hissediyorum sizce tekrar emer mi vicdanen kötü oluyorum ben kötü bir anne miyim