YoncaGulce Kızlar 9 gün önce sezaryen doğum yaptım düne kadar bir sıkıntım yoktu dün akşam dikişin üstü dikiş boyu kadar şişti bu durum normal mi acaba yoksa yarın bi doktora göstersem mi?