kızlar bir şey sormak istiyorum, iletişim numarasını aradım ama kadın iki kelime konuşup suratıma kapattı😬 Luparsta konser var, ben 2021de gittiğimde ön ve arka diye iki tarafa ayırmışlardı ön taraf loca gibi sıra sıra fiyat artıyordu 5 bin ve bin arası. diğer arkada normal konser biletiyle girenlerdi. acaba yakın zamanda giden var mı hâlâ böyle? yoksa normal konser mantığı herkes iç içe m? eğer öyleyse hiç bilet almayacağım ergenlerle iç iç bayılırım orda 😂