Ayfa1608 Biz ek gıdaya 5,5ayda başladık alerjisi vardı kızımın. O yüzden kaşık mamasını baya kullandım tam bir kurtarıcı
Ama 4. Ay bence biraz erken doktor aksini soylemedikce erken başlamak bebek için dezavantaj bence.
Çünkü mideleri ufacık zaten anne sütü/formül süt içerik olarak komplex bir yapıda. Protein, karbonhidrat, yağ, vitamin ve mineral.
Ama ek gıda malesef ki bu şekilde degil. Küçücük midesini ek gıda ile doldurmaktansa ihtiyacı olan komplex yapiyi alması daha iyi olur❤