Merhaba anneler ben 3 ay önce doğum yaptım bebeğimi emiziriyorum 40 tan sonra adet oldum ama 3 gün sürdü sadece ve leke şeklinde 2.adetimi daha olmadım 1ay 6 gündür çok korkuyorum çocuk istemiyorum şimdilik korunuyorduk da adet belirtisi olarak sivilce çıkmış yüzümde ve kasık bel agrisida var emzirip adet düzensizliği yaşayan lar varmı benim gibi normalmi bu durum yardımcı olursanız sevinirim şimdiden herkese teşekkürler