Tosbigimleben Doğum yapalı 3,5 ay oldu ama ben kendimi hep hamile gibi hissediyorum testte yaptık iki kere adet olmuyorum ondan sanırım şu an da köydeyim test alamam sizde de böyle duygular düşünceler oluyor mu
Sevde123 Tosbigimleben ahh olmaz mı 9 Ay oldu doğum yapalı ve hala adet olamadım bazen karnımda kıpırtılar hissediyorum kesin hamileym diyprum ama olmadığımı da biliyorm 🥲
benkosarim Tosbigimleben Korku ile yasayamazsiniz iki üç yöntem ile korunun hayatı da akışına bırakın