Merhaba yaklaşık 1 aydır geceleri sütüm çok geç akışa geçiyor sürekli bebeğimi plates topunda oyalıyorum bazen sütüm akışa geçiyor emiyor bazen sinirleniyor ağlamaya başlıyor bu durumda sağdıklarımdan veriyorum. Pompayla sağınca geliyor. Kızım 4 aylık olacak ve geceleri çok güzel emen bir bebekti hala da çekiyor ama sütüm inmiyor bir türlü 3 doktora gittim bir sorun olmadığını ilk defa duyduklarını bebeğimin emmediğini söylüyorlar. Gündüz pek sorun yaşamıyoruz ama geceler çok zor geçiyor dönemsel olduğunu düşündüm ama hala düzelmedi. Aranızda bu problemi yaşayan oldu mu olduysa nasıl aştınız?