Mrba kızlar benim 47 gunluk kızım var da emziriyorum doymuyor sütüm yetmiyor iki gündür açlıktan ağlıyor biberonun emzigini de tutamıyor ne yaptıysam tutamadı bende avent biberon alacam da acaba eczanelerde varmı oraya bakayım yoksa trendyoldan alayım ama eğer eczanelerde varsa hemen alıp vereyim daha trendyoldan beklemeyeyim inşallah tutar bu biberonu , acaba bilgisi olan var mı lütfen yardımcı olur musunuz 🥲🥲😊