Doktorumun önerisiyle 5.ayda tadımlara başladık zaten bebeği doyurmak değil amaç sadece tattırmak ve damak tadını oluşturmak 3 gün kuralı ile tadımları yaptık şuan 6 buçuk aylık ve baya baya benimle birlikte kahvaltı yapıyor yemek yiyor
Şöyle de bir durum var benim doktorum bu konuda biraz geniş görüşlü yemek konusunda çok fazla kısıtlamaz onu verme bunu verme demez herşeyin tadını bilsin der gerekirse çok az tuz ve şeker kullan der çünkü bu sefer bebek tatsız tuzsuz şeylere alışınca ileride sıkıntı olur herşeyi yediremezsin der