Bebegimm1 Nehirimasli losyon olabilir ama havalar sıcak teni nemli olur üstüne yag sürmezdm acıkcası ben teni hava alsın derim
294129 Nehirimasli Bende kızıma ıncıa kullandım çok memnun kaldım içeri en temiz o dediler gerçekten öyle sadece bitkisel yağlar var içinde ama bu sıcaklarda yağa gerek var mı bilemedim 🤷♀️