Damlanr Kızlar iyi günler bebeğimin 4 tane dişi birden geliyor ağrısı kaşıntısı çok fazla uzun zamandır doktora da sağlık ocağınada gitmedim diş jeli kullandınız mı doğal yöntemlerle mi geçirdiniz her gece calpol vermek istemiyorum çok ağrısı olup uyanıyor
starwomen Damlanr tetagil kullanıyorum eğer aşırı huysuzluk yaparsa kendi yaptığım karanfil yağını sürüyorum çok iyi geliyor. Jel 1-2 kez kullandım ama etkisini göremedim
Asyaveannesi04 Damlanr dişjeli değil de tetagil granürü kullandık parmak fırça ile baya kolay çıktı bizim dişler
Emuleys Damlanr evde kendinizde hazirlayabilirsiniz bir kaç karanfilin top kısmını toz haline getirip zeytinyağının içerisine koyarak bir gün bekletip dişine yumusak parmak fırçaları var onunla ya da baş parmaginizla sürebilirsiniz
Damlanr starwomen tetagil bende kullanıyorum ama direk ağzına döküyorum parmak diş fırçasıyla deniyim sanki etkisini görmedim onun karanfil zeytinyağı onuda sık sık sürüyorum 4 tane birden gelince kar etmedi hiç acaba jellerin etkisi oluyor mu ki dedim
Damlanr benkosarim teşekkürler tetagili bende kullanıyorum ağzına döküyorum direk diş etlerine sürmüyordum calgel işe yarıyor mu
Damlanr Asyaveannesi04 ben ağzına döküyordum bide parmak diş fırçasıyla deniyim ağzına dökünce etki etmiyor sanki
starwomen Damlanr benim kızımda 4 diş aynı anda çıkarmıştı tek kurtarıcımız karanfil yağı oldu jel bizde etki etmedi ama belki size etki edebilir
nurcanxxx Damlanr oğlum 11 aylık normalde 7 dişşne de tedagil kullandığımda ile yarıyordu ama 2 gündür azı dişlerini patlatmaya çalışıyor hiç bişey fayda etmedi calgel kullandım biraz da olsa uyudu sakinleşti