Eflinim_2022 gerilmiyorum askine sadece nerede yanlış yazmışım diye defalarca postumu okuyorum ilk yazdığımda 450 düşünüyorum demisim ve bir anne sormuş son ne olur diye 400 yaparım demisim. 400 mu yazmışım ilana yapmayın lütfen. Bedava veriyorum desem alanı çok olur. Herkes gibi bende bu hayat şartlarında yaşamaya çalışıyorum ürün ne olursa olsun inanın 450 bile az bakınca. Plastik değil demir aksami var her şeyi sağlam bütün fonksiyonları çalışıyor neden düşük fiyata vereyim ki alırken dünyanın parasını verdim. Alıp almamak herkesin kendi kanaatinde zaten bende kimseye zorla satmiyorum burada belki durumu yeni almaya elverişli olmayan ve içine sinipte bunu almak isteyen olur diye buraya koydum. Hepsi bu kadar.