Oğlum 3 aylık Cumartesi günü nimerex özel menenjit aşısını olduk rota aşısı ile birlikte. Doktorum ücretli aşılar olduğu için yaptırıp yaptırmamayı bana sundu. Fakat araştırmalarıma göre menenjit hastalığının sonuçları kötü olabileceği için ben yaptırmaya karar kıldım. 10 gün sonra da bexsero aşısı var. Sizler yaptırıyor musunuz sevgili annelerim ?