Merhaba anneler pazartesi günü 1. Ay asimiz var bayramdan dolayı ayını doldurdugu gün yapılmadı tatildi sağlık ocağı .Salı günü bebeğimin 40 ı çıkıyor aşıdan sonra yıkanır mı , yıkanmaz mı yıkanmaz ise başka günde kırkı çıkmaz demi bilgilendirirseniz sevinirim 🌸