Sebru Arkadaşlar oglum yataktan düstü simdi babasına emanet ettim onunda biran dalgınlıgınla düştü doktora gitmelimiyim yoksa evde biraz beklemelimiyim suan belirtu yok oyun oynuyo çok korkuyorum
Ucansupurge Sebru Aşırı bir ağlama,baygınlık hali, anı kusma, gözlerde kayma, uyku hali yoksa bir problem yoktur sen gözlemle enteresan olduğunu düşündüğün bir durum olursa goturursun. Ne kadar yüksekti koltuk birde nasıl düştü.
bunemeselaa Sebru takipte kal canım bizimki de bayramın birinci günü 65 cm yükseklikten düştü çok korktum elim ayağım boşaldı eşime emanet etmiştim bende uyumuşlar. Çok ağladı takip ettik kusma gözlerde kayma uyku hali vs yoktu 3-4 saat uyutmadım bide. 11 aylık bebeğim.Takipte kal canım
Valtameriii Sebru bişey olacağını sanmıyorum ama yinede doktora götürün belki içten bişey olmuştur 7 aylıkken kızım yüksek yataktan düştü ağzı burnu kafası her yeri morardı doktora gittik bişeyi yok dediler 9 aylıkken tekrar düştü şimdi 14 aylık sürekli düşüyor kafasının üstüne Allahım koruyor 😔
Ebrushkaa Sebru herhangi bir yerinde şişlik morluk vs varmi ? Aşırı kusma bilinci açık mı? Birde çok mu yüksekten düştü? 2 saat uyutmamaya dikkat edin
[silindi] Kaç aylık bilinci yerinde kusma göz kayması yoksa korkmayın Allah korusun. Bizim de düşmüştü 8 aylıkken korktu çok ağladı ama birşey olmadı çok şükür düşe kalka büyüyecekler
Sebru [silindi] 9 ay 20 gunluk hayir cok sukur oyle belirti yok agladi biraz sonra sustu sert zemine duşmedi zaten tüylü halımız onun ustune düstü
Sebru Valtameriii doktorununu aradim yumuşak tüylü halının ustune düstü zaten doktoru birsey olcagini sanmiyorum dedi kusma gibi belirtiler olursa hemen getirin dedi
EsCidella Sebru çok geçmiş olsun. Benim de kızım 8 aylıkken yüksek bir yataktan beton zemine düşmüştü. Doktorumuzu aradığımızda durdurulamayan bir ağlama, kulaktan burundan sari sıvı gelmesi, sürekli uyku hali yoksa korkmayın demişti. Biz ne olur olmaz diye kafatası röntgeni de çektirdik ama çok şükür bir şey olmadı .
Sebru EsCidella cok teşekür ederim suan 2 saat oldu herhangi bir sey belirti vermedi doktorumuz bir sorun olmaz dedi benim oglan belüş halının ustune dustu
Minel-inannesi Sebru gece benimkide dustu. Babasiyla yatiyolardi uyuyolardi bende caydan sonra tv izlerken icerde uyuyakalmisim saat2gibi bi gümleme sesi geldi arkasindan aglama derken bisiyi yok şükür. Gunduzune emeklicem diye kapinin esigine gümletti bide kafayi bi orda agla bagir derken valla Allah koruyo. Daha emeklerken bu kadarsa yurumeye baslayincayi dusunemiyom artik🤷
Ebrushkaa Sebru gelmiş geçmiş olsun maalesef bebisler hareketlenmeye başlayınca bu tarz durumlar oluyor
Sebru Sebru ben anlamiyorum bu düşmekle bukadar canımız yanarken insanlar evlatlarını oldürüyorlar bırakıp gidiyorlar aklım almıyo