Arkadaşlar selam. Hamileyken çok tereddüt ettim kullanmadım o yüzden, makaleler çeşitlilik gösteriyordu doktorum da kullanma demişti. Emzirirken de aynı şekilde kimi doktor kullan, kimisi kullanma diyor. Sizin tecrübelerinizi duymak isterim, emzirirken kullanan olduysa herhangi bir yan etki yaşadı mı?