Mrvsmt2502 Asyakus123 prospan kullanıyorum öksürük için doğal bi şurup. Balgamı varsa burnunu devamlı serumla yıkayın kolay atlatır inşallah. 1 yşındn büyükse sarımsak kürü verin
Delice_zeytinn Grintuss öksürük şurubu … bir de ayak altına uyuduğunda sarımsak yağı sürün. Göğsüne de zeytinyağı ile seyreltilmiş akgünlük yağını … alerjisi yoksa bebeği inanılmaz rahatlatıyor
Asyakus123 Delice_zeytinn prospan almış bugün eşim ya umarım onunda gaydası olur. Akgünlük yağının faydası varmı cidden ya onuda görmüştüm bi ara unuttum aldırayımmı
Mrvsmt2502 Delice_zeytinn minik minik doğranmış sarımsakla limon ve bal karıştırıp içiriliyor. Her gün taze yapmaya özen gösteriyorum en fazla ertesi gün veriyorum 3 gün aynı yapılanı vermiyorum
Asyakus123 Mrvsmt2502 baya toparladı canım prospan baya rahatladı ama hala ufak tefek öksürük oluyor 🫶🏻