Elifdemir1907
Ben oldum lohusalık kanamasından farklıydı. Hatta tam regl olduğum tarihlerde oldum. Sonrasında kanamam fazla sürdü. Kontrole gittiğimde doktor regl olduğumu söyledi. Çok nadirde olsa regl olabiliyorsunuz dedi. Fazla emziremediğim içinde olmuştum. Hatta reglim eski düzenine döndü. ☺️