AselBebekveAnnesi Kızım 16 aylık 2 aydır yürüyor fakat sol ayağı aşırı derecede yan basıyor oyle ki yururken ayağının dış tarafı resmen havada kalıyor normal mi ortapediye goturmeli miyim
Sadeturkkahvesi AselBebekveAnnesi evet bizimde öyle uzamış duruş bozukluğu vsr dedi doktor geçecek dedi
Minikcikcik AselBebekveAnnesi tabiki götürmelisiniz. Benim bebekken iki ayağımda içe basıyormuş, özel ayakkabı yaptırılmış, o şekilde düzelmiş. Eğer farkedip götürülmesiydi şuan sorun olabilirmiş
Elifada- AselBebekveAnnesi AselBebekveAnnesi benim oğlum da boleydi iki ayağı da içe basıyordu kaç kere götürdüm özel ayakkabı aldık giydi bir kaç sene 1 buçuk yaşında farkettik ama şu an 8 yaşında hiç bişey değişmedi düzelmedi siz yinede götürün tabi
AselBebekveAnnesi Sadeturkkahvesi Minikcikcik Sorusormomm sol ayağı içe basıyor normalde bu videoydu ss aldım bi bakar mısınız ikisini yan yana tutunca da sol yan duruyor
AselBebekveAnnesi Minikcikcik offf hep normal düzelir dedi etraftakiler ama bugun cok daha dikkatli baktım fazlasıyla içe basıyor bu yüzden çok sık düşüyor hatta götürcem 10 gün sonraya randevu aldım
Sadeturkkahvesi AselBebekveAnnesi yok canım bizim böyle değil. Tam tersi içe basıyor bizimki çarpık bacak gibi ama ben götürdüm doktor yürüttü uzamış duruş bozukluğu var düzelir bişey yok dedi
Sorusormomm AselBebekveAnnesi ya sanki bacağının biri daha kısa gibi geldi bana bacaklarının uzunluğu eşitmi
AselBebekveAnnesi Sadeturkkahvesi farklı o zaman sizinki ben yine bi goturcem doktora bakalim insallah bisey çıkmaz ya
AselBebekveAnnesi Sorusormomm yok çok şükür bacaklari eşit belki duruşundan dolayı öyle görmüşsünüzdür
AselBebekveAnnesi Elifada- yaa çok üzüldüm gecmemesine goturcem 10 güne insallah düzelir ya cok bariz belli çünkü