BirPrensAnnesi___ mutlaka her daim her zaman götüreceğiniz bebeğinizin nesi var nesi yok bilen bir doktorunuz olsun. İşe güvenilir bir doktor bularak başlayın öncelikle. Daha sonra sürekli o doktora götürün. Cep numarasını alın. Herhangi bişeyde arayın mesela. Garanti olsun işiniz yani. Bir bebeğin daimi doktoru olmalı. Doktorumuz yok derseniz işiniz zor baştan söyliyim. Yarın bayram bittiği İçin çoğu yere doktorlar dönüyor. Vakit kaybetmeden hemen götürün bir gösterin derim. Alerji gibi duruyor çünkü ama bu kadar küçük bebeğin neye alerjisi olabilir? Bakılsın hemen. Sivrisinek ısırmışta olabilir. Malum yaz mevsimi. Mutlaka üstünde durun. Zıbınla duruyor demişsiniz. Kalın giydirseniz böyle olması normal dicem de. Ben pek isilik durumlarına benzetemedim. Geçen yıl yazın ortasında doğum yaptım ben. Başımdaki büyükler üşür diyip bebeğimi giydirdi de giydirdi. Bende sezeryanlıyım gücüm kimseye yetmedi. Kendimde kalkıp bebeğime yetemedim ve kaçınılmaz son isilik oldu ama hiç bu şekilde olmadı. Bu daha çok döküntü gibi duruyor yani sanki bişey alerji yapmışta o sepmiş gibi görünüyor. Aman diyim ihmal etmeyin. Çok küçük daha ve malum sıcaklar. Söz konusu bebek olunca akan sular duruyor…..