Kizim 28 gunluk dogdugu gunde yuzunde kizarikliklar vardi sonradanda hic gecmedi surekli yuzunde kizariklik ve pisik gibi sepiyor bir kac gun sonra geciyodu. 3 gun once kulagindan sari akindi geldi dokdora goturduk yuzundekilerde kulagindakilarda mantar enfeksiyonu dedi 3 gundur ilac kullaniyoruz kulaginda iylesme var ama yuzundekiler yine kendiliyinden keciyor bitdi derken tekrar kizarib sepgiler yaraniyo bir kac gundur vucudundada bir kac tane cikiyor sonra keciyor acaba vucudundaki yuzundeki alergik ola bilirmi yoksa dokdor soylediyi gibi mantar enfeksiyonumu mantar enfeksiyonu olsa ilac yuzundede iylesme yapmazmi?