Ayanhatice55 Aldırmayın. Sabredin, dua edin, kalp atışını duyup usgde görüntüleri görünce hepsi gecicek. İlk başlarda zor olsa dahi beraber büyüyecekler. Onlar bı konuşmaya baslasin, beraber oynasın o kadar rahat edersniz ki💕 her yere beraber gider her şeyi birlikte yaşarsınız. Biliyorum zor mesela bende şuan düşünmüyorum ama olsa aldırmam. Sizde sabır ve namazla Allah’tan yardım isteyin. Sağlıkla gelsin bebeğiniz…