byzagkkya 6 ay puset kullandıktan sonra oturma istedği olduğu için büyüğe geçtim ama şimdiki aklım olsaydı travel sistem modelinden zşyafe daha kullanışlı ve portatif bişey bakardım. Araba çok yer kaplıyor ve tek başınaa asansör vs bişey yoksa çok zor. Bir kere katlanmayan model olduğu için çok yer de kaplıyor😒😒😒 eğer araba araştırıyorsan kesinlikle travel sistemin daha kullanışlı ve portatif olanlarına bak.