Bizde de aynı şekilde. Biberonunu sorunsuz alıyor ama memede biraz savaşıyor. Biberonunu çok zor durumda kaldığımda veriyorum alışmasın diye.
Uykusu geldiği zaman meme veriyorum zorlamadan. Kendi pes edip emiyor sonra. Bi gün güzel emiyor bir gün zorla. 4 aylığız bu arada. 3,5 aylıkken başladı. Zorlamamaya çalışıyorum yoksa daha kötü oluyor. Sanırım atak döneminden kaynaklanıyor. Strese girmemek lazım düzeliyor.