Hajsjdgkd normal canım o zaman. Benim kızım da öyleydi silindir gibiydi kafası yuvarlak değildi arka taraf yukarı dogru sivriydi. Ben de takmıştım kafaya o ara. Hatta bi akrabamız var (kızımın amcası) onun kafası sivri ona benzetiyorlardı kafası ona benzemiş diye içleniyordum. Simdi 18 aylık nerdeyse top kafa oldu. Tamamen değişiyor yani ben sadece sağa sola düzgün yatmasına dikkat ettm yastık kullaanmadım