HasGok-001 Bana hediye gelmişti yuvarlak düz bildiğimiz saksılarda ama galiba uzun saksıya dikilmesi lazım birsürü yaprakları çıktı uzun uzun bu konu hakkında bilgisi olan varsa yazabiilir miii
2_premses_annesi HasGok-001 evet balkonda yetiştiriyorum kızım için. 3 fide almıştım uzun saksıya diktim 7 tane oldu hemen yedi 😂