Bestiee Kızlar bebeğim alt dudağını ısırır gibi yapıyo hani ruj sürerken altla üstü birbirine sürteriz ya onu sadece alt dudağıyla yapıyo bu diş kaşımak mı oluyor ?
minnosanne0 Bestiee bir ara bizi ki de yapıyordu dudağını emiyordu dişte çıkmadı bıraktı bir süre sonra