Sadeturkkahvesi kazalarda sağ sol darbeleri daha fazla olduğu için yazmıştı yorumlarda bir bayan. Düz şekilde çok nadir kaza oluyormuş. Veya arkadan çarpma baya bi yorum filan vardı ya 2 ay olmuştur ben okuyalı bir çocuk sayfasındaydı hatırlamıyorum tam olarak hangi sayfa da