50 günlük bebeğime gaz sıkıntısından dolayı doktorun tavsiyesi ile 2 gündür nurse harveys şurup günde 3 kez 2,5ml kullanmaya başladık. Gazını çok güzel çıkartıyor tuvaletini de yapıyor ama kaka sayısı arttı sadece anne sütü aldığı için ve normalde de sıvı yaptığı için ishal olabilir mi anlayamadım bebeğim huzursuz ağlıyor sürekli bu tarz sıkıntı yaşayan var mı , acaba dozu mu fazla sizler nasıl kullandınız