Merhaba anneler. Gece beslemesini bıraktı kızım ben hicbir şey yapmadım uyanmadı 2 3 gün dedim artık ihtiyacı yok belli ki uyanmıyor. 2 3 gün sonra bir ya da iki kez mızırdanmaya başladı emzik verdim geri uyudu ama bu ara 9 gibi uykuya geçiyor 11 12 gibi mutlaka uyanıyor ve çok zor uykuya geçiyor. Gece 4 5 kez mizirdandigi oluyor gerçekten hiç anlam veremiyorum alışkanlık desem 10 15 gündür gece beslemesi yapmıyoruz geçmesi gerekmez mi neden bu kadar sık uyanıyor olabilir ki? Bu arada 9 ay 11 günlük