Kızlar bebeğim 5aylık olacak sütümü sağıyorum yok çıkmıyor doğru düzgün zaten çocuk emerken sinirleniyor ağlıyor gelmediği için kilo da az alıyor farkediyorum ama sma almıştım içmiyor biberon tutmuyor yenidoğanken içmişti tutuyordu kaç tane biberon denedim yok avent aldım bi ara tuttu yine tutmuyor sağdığım sütü bile içmiyor şimdi eşim aptamil almaya gitti bakalım tutacak mı ne yapayım da tutturayın öneriniz var mı aç çocuk açlıktan ağlıyor